مهندس برق در کشتی

حضورش بر روی کشتی الزامی و نبودنش تا حدودی خطرناک و سخت؛ همیشه گوش بزنگ و هر لحظه در دسترس؛ لباس کارش سنگین تر از لباس بقیه نفرات چرا که همیشه ابزار کارش با اوست ؛ از کوچک ترین مشکلات گرفته تا بزرگترین شان در صحنه حضور دارد؛ ایمنی در کار او حرف اول را میزند و به جرأت میتوان گفت بالاترین میزان خطر در کار اوست.‌

کمتر به او سلام میشود چراکه هر کس او را می بیند، قبل از اینکه بخواهد سلام کند؛ ابتدا به دنبال حل مشکل خود به دست اوست همچون دردمندی که طبیبش را دیده باشد!‌

روزهایش را مثل بقیه نفرات میگذراند اما محدوده ی کاری او فقط به یک مکان ختم نمیشود. از موتورخانه تا پل فرماندهی ؛ از سینه تا پاشنه کشتی؛ حتی در آشپزخانه و هر کجا که تصورش را بکنید محدوده ی کاری اوست…!‌

اگر قصد رفتن به ساحل کند قطعا با اما و اگرها روبرو خواهد شد.

در کار تخصصی خود تنهاست و کمتر انتظار کمک از دیگران دارد و باید به تنهایی بر مشکلاتش غلبه کند.

در کشتی از او بیشتر انتظار حل مشکلات را دارند درحالی که کمتر از او تشکر میشود.

بر خود لازم دانستیم از این افراد متخصص، زحمتکش و صبور که تمام این سختی ها را نادیده گرفته اند تشکر کنیم؛

از تمامی مهندسان برق کشتی که حضورشان قوت قلبی برای همه ی دریانوردان است صمیمانه تشکر و قدردانی میکنیم…!

منبع: کانال تلگرام سی تایم

T.me/Seatime‌

Instagram.com/Seatimers

مدیر سی تایم

مدیر سی تایم

با ده سال تجربه نویسندگی برای خانواده دریایی هنوز هم فکر میکنم حرف های نگفته و راه های نرفته زیادی برای بیان حقایق زندگی خاص خانواده دریایی ایران دارم.به کمک شما همراهان همیشگی سی تایم؛ قطعا مطالب سی تایم روز به روز پربارتر خواهد شد. سانچی برای همیشه در ذهن های ما خواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *