MarineTraffic یک سرویس ردیابی GPS برای اطلاعات دریایی است که به شما اجازه می دهد تا حرکات هر کشتی یا قایق مجهز به سیستم ردیابی GPS در جهان را دنبال کنید. این سیستم ردیابی GPS در سال ۲۰۰۷ بنا نهاده شده که راه حل های مبتنی بر فناوری را ایجاد می کند که اطلاعات هوشمندانه را برای حمل و نقل حرفه ای ها، سرگرمی ها و ارتباط بین دریانوردان و خانواده هایشان فراهم می سازد. یکی از طرفداران دموکراتیزه کردن داده های دریایی است، بلکه MarineTraffic یک پروژه مبتنی بر استفاده عموم است که راه حل های آنلاین، سرویس های داده و برنامه های تلفن همراه را برای تحرک داده های موقتی داده های جهانی کشتی واقعی و تاریخی ایجاد می کند. این پایگاه اطلاعاتی در مورد کشتی ها دارد که شامل اطلاعات مربوط به جایی که آنها ساخته شده اند، ابعاد کشتی، حجم ناخالص و تعداد سازمان بین المللی دریایی (IMO) است.

کاربران می توانند عکس هایی از عروق هایی را که سایر کاربران می توانند امتیاز دهند، ارسال نمایند. مکان های کشتی را می توان در لایه های مختلف، از جمله نقشه های گوگل (با استفاده از API نقشه های گوگل)، نقشه های دریایی و OpenStreetMap مشاهده کرد. سرویس MarineTraffic را می توان بدون هزینه استفاده کرد اما توابع پیشرفته تر در معرض پرداخت هستند.

 

ویژگی های این نرم افزار ردیابی مارین ترافیک

  • قابل استفاده برای گوشی های هوشمند Ios , Android
  • در گوگل مپ، کشتی های AIS با آیکون های رندگی در جهت حرکتشان نشان داده می‌شوند
  • بر روی آیکون هر کشتی اسم و سرعت آن، و با کلیک کردن بر روی همان آیکون دیگر اطلاعات مانند مقصد، نوع، اندازه و… نمایش داده می‌شود
  • نمایش اختیاری مسیر انواع کشتی و قایق ها
  • نمایش موقعیت و سرگرمی داوطلبانه برخی از قایق های شخصی (که به صورت فزاینده‌ای طرفدار دارد)
  • ردیابی حال حاضر و پیش بینی برخی از عوامل مانند وزش باد در نسخه اپل

 

دانلود نرم افزار مارین ترافیک با لینک مستقیم

لینک مستقیم نسخه اندروید از سرور سی تایم

نگاهی بر انواع نرم افزار های ردیابی GPS برای گوشی همراه هوشمند و تحلیلی کوچک بر انواع ویژگی این نرم افزار های GPS، همچنین برتری این نرم افزارها بر یکدیگر.

 

منبع تلخیلصی از : مجله اینترنتی گیلار